torstai 23. syyskuuta 2010


Hahaa! Sainpas tänne kuvia. Tässä ne siis on: mun tän hetken suurin rakkaus - Primarkin kävelykengät. Niissä oli nauhat, mutta mulla meni hermot kun koitin laittaa niitä kivasti kiinni nii päätin sit ottaa ne kokonaan pois. Hyvin pysyy jalassa ilmankin :P







Ajattelin olla tänää laiska ja viettää illan tylsästi asuntolassa. Tykkään tästä mun huoneesta, vaikka etukäteen olin kuullu lähinnä vaan negatiivista yliopistojen asuntolahuoneiden tasosta. Tää on kuitenki tilavampi kun odotin, ja koska mulle ei oo (vielä) juuri kertyny omaisuutta tänne, ni tää on myös paljon siistimmän oloinen kun huone kotona. Mulla on iso peili (<3) ja oma lavuaari, mikä on hyvä juttu, koska vessan lavuaari on minikokoa eikä siellä oo peiliä. Kokolattiamatto kuuluu tietty asiaan, kun kerran Briteissä ollaan. Aluks ihmettelin, että onko mun pöytälamppu rikki, kun se ei halunnu mennä päälle vaikka kuinka paino katkasijasta ja töpselikin oli seinässä. Sitten tajusin, että täällä on pistorasioissa vielä erikseen katkaisija, josta
virta pitää laittaa päälle...

Huono laatu, mutta tältä kuitenki näyttää pimeällä kun vilkasee mun ikkunasta ulos. Me likes :)











Sitten vielä pari kuvaa tästä huoneesta muuten. Ei ehkä mitenkää edustavia, mutta olkoon :D

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana huone, mä tykkään! :)

Tosi kiva lukea, että kaikki on menny päällisin puolin hyvin!

-Viivi

Scinaya kirjoitti...

Toi huone näyttää ihan mukavalta. :D Ja noi kengät on ihanat ja sopii jotenkin sulle :3

Ainiii Anni soitti tänää :o Ei ole kuulema saanut vielä nettiä
Olikos sulla se nettikin ihan asuntoon kuuluva?

Meleri kirjoitti...

Anni soitti mullekin tänää, vähänkö meinasin saada sätkyn kun kovin monella ei oo tota mun uutta numeroa ja sit tunnistin vaan että se on brittinumero, josta puhelu tuli :D Mulla netti ja kaikki laskut kuuluu vuokraan onneks :)

Anonyymi kirjoitti...

Hitsi... ei tainnut onnistua mun kommentin lähettäminen... :(

milla kirjoitti...

oi ihana lukee mitä sulle kuuluu.
Noi kengät on ihanat<3 mä haluun punaset samanlaiset :D

Kuulostaa siltä et kaikki on suht hyvin lähteny rullaamaa, noin niinku opiskelu, asuminen ym maallinen :D

Ui että olis kiva tulla käymää!